Dag voor vertrek - Reisverslag uit Hoogstraten, België van Brenda Goris - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Hoogstraten, België van Brenda Goris - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

17 Mei 2015 | België, Hoogstraten

Op vakantie vertrekken is voor mij altijd met een dubbel gevoel...ik wil de wereld verkennen, maar langs de andere kant wil ik toch graag in mijn comfortzone blijven. De nervositeit is in volle hevigheid toegeslagen...we hebben ons Mila al naar haar geweldige logeeradresje gebracht (ik mis ze nu al...), de koffers staan klaar, vanmorgen al online ingecheckt en de wekker staat op 4u...slaapwellekes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 17 Mei 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 4989

Voorgaande reizen:

18 Mei 2015 - 04 Juni 2015

Rondreis Beste van het Westen van de USA

Landen bezocht: